zondag 28 februari 2016

Rust, Rennen en Regelmaat

Deze week met meer discipline gewerkt aan rust, rennen en regelmaat. 
Maandagavond gebokst met mijn boks mattie Hester. Gave les! Geen foto(s).
Dinsdag rust.
Woensdag geen tijd om de nieuwe intervaltraining op de loopband te proberen want ik was pas laat klaar met werk. Natuurlijk wel naar Bodybalance les geweest.
Donderdag had ik niet zo zin in boksen. Het kwam ook slecht uit qua tijd (laat uit werk, boodschappen, wanneer dan eten?). Ik ben om 18.45 uur gaan rennen, daar had ik echt zin in. Maar oh wat had ik het koud en wat voelden de benen zwaar. Op de terugweg interval gedaan: 2 lantaarnpalen snel tempo, 2 lantaarnpalen gewoon tempo. Niet omdat ik dat leuk vind, maar om op temperatuur te komen. Toen ik vervolgens later naar mijn data op Strava keek wist ik een ding zeker: 10 km binnen het uur is nu nog net een slagje te ver. Ik zal mijn doel voor volgende week zondag een beetje moeten bijstellen.
Vrijdag: rust (en een Thaise massage!) Oh, een een nieuwe sportbh gekocht en de Runnersword (leuk, al die hardloopbloggers!)

Zaterdagmiddag ging ik hardlopen met mijn zoon. Altijd leuk en het was ook nog super mooi weer. Zoon had flink gefeest en de door mij geplande twee rondjes door de Soesterduinen vielen hem zwaar. Ik vond het eigenlijk wel een makkie. Dacht er over om zelf even flink door te gaan maar dit toch maar niet gedaan: onze hond was mee en zij wordt heel ongelukkig als de roedel uit een valt (ze weet niet bij wie ze moet blijven) en Zoon heeft mij vaak genoeg gesteund in lastige run-momenten, dus... gewoon lekker samen gelopen.

Zondag. Eh... dat zou rust moeten zijn maar dat deed ik niet. Voor de verandering (not) alweer om 6uur wakker. Dan kon ik wel om half 10 in de sportschool zijn voor een les Piloxing, combi van boksen en Pilatus toch? Ik stond daar voor de spiegels ondertussen wel mooi trots op mezelf te zijn want ik trainde in een tanktop en dat is iets wat ik mijn hele leven nog maar zelden gedaan heb (iets met schaamte en grote boobies, tja). 


Vervolgens deze dag wel goed aan rust gedaan (haha... trainer-lief leest deze blog ook) na de training lekker in de sauna geweest en de rest van de dag gelezen in het zonnetje, o.a. het leuke boek Live Love Run van Annemerel de Jongh.
Over een week CPC! Het startnummer is al binnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten