vrijdag 19 februari 2016

Pinterest Tag

Bloggers schrijven soms over een bepaalde 'tag'; ze beantwoorden tien vragen over een bepaald thema. 
In dit blog doe ik mee aan de Pinterest Tag van Gewoon Marieke.

1. Onder welke naam ben jij te vinden op Pinterest?
Anne Werkhoven. Tja? Pinterest heeft mijn naam afgekort, net als Facebook doet.

2. Hoeveel tijd besteed jij aan Pinterest per week?
Het ligt erg aan de hoeveelheid vrije tijd die ik beschikbaar heb; als ik 'niets' te doen heb vind ik het leuk om pins te bekijken. Dat is toch zeker wel een paar keer per week. Soms zoek ik heel bewust op Pinterest naar een leuke afbeelding, bijvoorbeeld voor Valentijnsdag.

3. Hoeveel borden en Pins heb jij?
91 borden en 4300 pins.

4. Hoeveel Pinners volg jij op Pinterest en hoeveel volgers heb jij zelf?
Ik volg 167 Pinners en heb 399 volgers.
Ik heb Pinterest al sinds 2012, toen moest je nog uitgenodigd worden door een andere gebruiker om lid te kunnen worden. 

5. Van welke categorieën sla jij de meeste Pins op?
Als ik een nieuwe crush heb pin ik daar heel veel van (nu kickboksen, bullet journals). Verder is het heel wisselend.

6. Welke Pin is jouw favoriet?
Geen idee, heb zoveel leuke.

7. Heb je wel eens een pin proberen na te maken, wat vervolgens vreselijk is mislukt?
Haakwerkjes.

8. Heb je wel eens een pin aangemaakt die vervolgens heel Pinterest is overgegaan?
Ik heb een pin van een plus size model in badpak, deze is heel vaak door anderen bewaard of geliked. 

9. Wie is jouw favoriete Pinner?
Heb niet een favoriet, ik volg veel super leuke inspirerende Pinners.
Wat is wel storend vind is dat Pinterest de laatste tijd veel pins klaar zet die ik mogelijk leuk vind (gezien mijn interesses) maar vaak is dat nou net niet wat ik zoek.

10. Wat is jouw favoriete bord van je eigen Pinterest account?
Dat weet ik ook niet, heb zoveel leuke, over Spanje, over dotjes, over verzamelingen, over ... Kijk zelf maar!


Doe je ook mee aan de Pinterest Tag?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten