zondag 14 februari 2016

Zaterdag

Vrijdag vroeg een collega: wat ga je doen zaterdag? En ik zei: helemaal niks!
Vervolgens zag mijn dag er zo uit:
Uitslapen lukte niet (waarom verlang ik de hele week naar langer slapen en ben ik in het weekend om 6uur wakker?) dus om 8 uur Shady uitgelaten en daarna lekker koffie. Email/Facebook/blogjes lezen etc., heerlijk!
Het was mooi weer dus ik bedacht me dat ik wel even op de scooter naar Soest kon gaan, ik wilde nog wat washi tape en leuke memoblaadjes hebben. In Soest zit een Hema, een Xenos EN een Action, vandaar. Vriendin ge-appt voor koffiebreak. Als de zon schijnt voel ik me altijd zo blij op de scooter! Gezellig gewinkeld en bijgekletst.
Weer thuis eerst flink stuk met de hond gewandeld. 

Daarna wat gegeten en toen wilde ik boodschappen gaan doen. Ik raakte echter afgeleid door een verlept blad aan de palm, ging deze afknippen, bedacht me dat ik die palm eigenlijk beetje zat was en het tafeltje waar die op stond ook. Afijn, het was toen kwart voor 4 ofzo. Half uur later stond de hele huiskamer op zijn kop en om 19 uur had ik een nieuwe indeling klaar. Voor wie mij niet zo goed kent: eens in de zoveel tijd schuif ik met de meubels, de ene keer wat rigoreuzer dan de andere keer.

Toen toch maar naar de Albert Heijn, een mens moet toch ook eten. Lief moet goed eten want het is wedstrijdweekend en ik wilde ook wat eten meenemen naar mijn moeder morgen. Dus om 19.30 ging ik boerenkool koken (en voor mezelf iets anders), tussendoor bedden van de boys verschoond en om 20uur aan tafel met een zilveren medaille gewonnen Lief. Om 21uur op de bank met koffie om het staartje van Wie is de Mol te kijken.
Het was een heerlijke niks-doe dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten