zaterdag 30 januari 2016

Film

Ben ik de enige in Nederland die nog geen Netflix/HBO series kijken verslaving heeft? Ik kijk weinig tv, het is snel spannend of aangrijpend en daar heb ik dan weer last van (dromen, overprikkeld raken), tja, HSP-er bijwerking of misschien gewoon een watje.
Films kijken op tv doe ik daarom ook weinig, ik huil al bij Toy Story. Ik ben ook ongeduldig; loopt het wel goed af, waarom heeft diegene niet door dat ie belazerd wordt etc. en het liefst vraag ik dit ook aan diegene met wie ik kijk. Dit tot grote ergenis van mijn kinderen: 'mam, kijk nou gewoon'. Onlangs heb ik hier een oplossing voor bedacht, ik lees op Google het verloop van de film en vervolgens kan ik deze rustig kijken op tv. .....  

Ik ben ook jarenlang echt weinig naar de bioscoop geweest. De nieuwste Star Wars moest echter wel in 3D worden bekeken dus go! Ik heb het goed doorstaan, afgezien dat ik tranen met tuiten huilde om de dood van HS.
Afijn, gisteravond ben ik ALWEER naar de film geweest, 'Creed' stond op het verlanglijstje (tja, dat komt er nou van, als -kick-boxer, haha)
Leuke film met een schattig oude Rocky Balboa. En ik heb goed geslapen vannacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten