dinsdag 19 januari 2016

Zoveel te onthouden - 1

Er zijn veel dingen die ik wil (moet?) onthouden wat betreft werk, huishouden, mijn eigen bedrijf etc.
Maar ook van die dingen die ik wil doen maar niet direct een hoge prioriteit hebben: riem kopen, mama bellen, nagels lakken. Van die dingen die pas weer in je hoofd schieten als je ze op dat moment juist niet kan doen: om 23u herinneren dat ik ma zou bellen (dan slaapt ze al lang), je afgebladderde teennagels zien om 6.30u onder de douche maar je hebt geen tijd want je moet naar werk, bij de HEMA kaarsen kopen en bij thuiskomst denken "ik wilde een riem kopen bij de HEMA".
Van die dingen die (voor mij) niet passen in mijn digitale hulpmiddelen zoals Outlook agenda of 'notities' en dus maar ruimte blijven nemen in mijn hersenpan.


Voor mijn Sherpa-werk gebruik ik een brave things to do afvinklijst (zie foto) maar voor thuis en eigen bedrijf vind ik dat niks: niet leuk, niet creatief en onhandig formaat.

- wordt vervolgd -


Geen opmerkingen:

Een reactie posten