zondag 24 januari 2016

Zoveel te onthouden - 2

Als kind/puber heb ik dagboeken vol geschreven. Begonnen in zo'n zoetsappig boekje met een slotje, later hadden vooral de Chinese boekjes met satijnen kaft de voorkeur.

Het dagboekschrijven is gestopt ergens aan het einde van mijn tien-er jaren. Vakantie dagboeken bijhouden doe ik af en toe nog wel:

Afgelopen jaren heb ik diverse pogingen ondernomen om het dagboekschrijven nieuw leven in te blazen. Het opschrijven van alle negatieve gedachtes en piekerpuzzels, 5 dingen van de dag waar ik dankbaar voor ben, een teken -en plakwerk dagboek, op papier in de mooiste boekjes, digitaal (leuk, gelijk foto's er in uploaden) ..., en toch bleken het geen blijvertjes. 
Maar de behoefte aan schrijven blijft, waarschijnlijk ook de drijfveer van dit blog.
Ik zoek echter ook nog iets anders, maar wat? Een combinatie van agenda/dagboek/afstreeplijstje, zou dat wat zijn?

- Wordt vervolgd - 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten