maandag 25 januari 2016

Zoveel te onthouden -3

Een nieuwe agenda, eerst de fun van het zoeken naar de meest ideale: mooie buitenkant, fijne indeling, prettig papier, extraatjes etc en daarna de opwinding van de eerste keer een nieuwe agenda gebruiken.
Ik wisselde nog wel eens als de agenda toch niet helemaal voldeed, dan kocht ik in augustus een nieuwe schoolagenda en in december weer een jaaragenda. Niks erger dan een agenda die de hoge verwachting niet waar kan maken. En liever een toffe agenda in onhandig formaat dan een domme agenda. Ooit had ik op de middelbare school een Mickey Mouse agenda die zo dik en groot was dat het zo ongeveer het enige item was welke in mijn schooltas paste (eh....  Ik had ook liever een kleine schooltas dan een suffe....)
Ik gebruik inmiddels een digitale agenda maar heb ook nog (steeds) een papieren. Gewerkte uren voor mijn eigen bedrijf laten zich nog steeds beter via papier registreren.
Daarnaast wil ik dit jaar de papieren agenda ook gaan gebruiken als "bullet journal" (om de afstreeplijstjes uit deel 1 van deze trilogie blog te onthouden) en als "project life" (dagboekfunctie, zie deel 2)
En dat ziet er nu zo uit:


Zou het voldoen aan mijn verwachting? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten