woensdag 27 juli 2016

30 Day Blog Challenge


Gisteren zag ik bij medeblogger Maris een leuke uitdaging: 30 dagen een blog schrijven over 30 onderwerpen.
http://www.haremaristeit.nl/30-day-blog-challenge/

Wat mij vooral aansprak, naast de leuke onderwerpen, was het idee er achter: doe lekker waar je zin in hebt, of je nu braaf dertig dagen in volgorde het lijstje afwerkt of zo af en toe een onderwerp pakt, alles is oké!
Dat relaxte is voor mij wel fijn, anders heb ik binnen de kortste keren weer een "moetje" erbij en dat lijkt me niet de bedoeling; in mijn dagelijkse leven is het op dit moment allesbehalve "komkommertijd".

De komende tijd kunnen jullie blogs verwachten over deze onderwerpen.
Misschien zal ik sommige overslaan (zie 20 .... ) maar andere zeker niet (haha.... zie 7!)

 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten