dinsdag 3 mei 2016

Outfit of the day

Vorige week droeg ik blij een nieuw T-shirt, met geborduurde cactussen er op. Mijn zoon zei savonds: leuk T-shirt! En hij vroeg ook: vonden ze het op je werk leuk? 
Helaas... Op mijn werk hoor ik zelden "wat zie je er leuk uit", "nieuwe schoenen? Cool!" of "naar de kapper geweest?". Mijn directe collega's zijn allemaal mannen en ICTers. En dan werken wij bij een VG instelling. Dat klinkt zo bij elkaar niet erg hip en modebewust. Haha, dat is het ook niet! (er zijn uitzonderingen hoor). 
Is het belangrijk? Nee waarschijnlijk niet echt.
Is het voor mij belangrijk? Eh.... ja, ik vind mode en styling leuk en ik kan genieten van mensen die werk maken van hun outfit.
Vandaag droeg ik voor het eerst mijn fantastische overhemd met flamingo's. Je raadt het al: NIEMAND heeft er iets van gezegd. Natuurlijk is er de mogelijkheid dat IEDEREEN het een afschuwelijke blouse vond, maar heeee, zeg nou zelf... helemaal te gek toch: 

Mijn zoon werkt bij The Sting en daar wordt dagelijks iemand gekozen met de leukste outfit of the day. Ik denk niet dat deze pluim ooit bij mijn werk wordt ingevoerd, dus ik verzoen me met vele likes op Instagram en een appje van zoonlief dat ik vandaag zeker gewonnen zou hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten