zaterdag 21 mei 2016

Blessure"leed"

Een blessure maakt dat ik minimaal twee weken niet mag hardlopen, dus ik wandel nu langs de vloedlijn bij Monte Gordo in Portugal.
Door de wandeling zie ik wel meer van de schelpen, krabben en andere dingen die hier zoal aanspoelen. Interessant, juist als je niet zoekt vind je mooie items. Mooie metafoor ook.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik het mee naar huis krijg, afgezien van de breekbaarheid ruiken ze ook nogal naar dooie vis en dat is, als je alleen handbagage hebt, niet zo tof.
Ook zag ik nog twee maal een soort van grafboeket...
In plaats van hardlopen moet ik de komende tijd in ieder geval IEDERE DAG buik- en rugspieren trainen, core oefeningen dus. Als ik over 4 weken opnieuw aan de kust ben, heb ik in ieder geval een bikinibody met sixpack en mag ik misschien ook weer hardlopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten