zondag 17 april 2016

Hilversum City Run

De Hilversum City Run en ik is zoiets als: ken je de mop van die vrouw die in Hilversum gaat hardlopen? Ze ging niet. Sjaak Afhaak was er niks bij. 
Blessures (2x), ziek (voedselvergiftiging, toen nog wel 5km gelopen in plaats van de 10), wedstrijdangst (1 of 2 keer?) en ander gedoe.
Een keer 10km lopen op dit parcours stond dus op mijn bucketlijst (heb drie keer de 5 gelopen).
Een keer 10 km onder het uur lopen staat ook op mijn bucketlijst by the way, maar ja ... misschien beter deze te verplaatsen naar lijst "dream on".

Vandaag niks Sjaak Afhaak, het rondje keurig volbracht zonder te wandelen of te stoppen. Ik vond het best zwaar, parcours is niet zo vlak namelijk.
Tijd van City Pier City 2016 niet verbeterd (dat was paar weken geleden eigenlijk wel het plan, maar ik wist dat ik door omstandigheden daar niet voldoende voor had getraind en gerust) maar wel onder de 1.05 gebleven, dus prima.

Op de foto zie je mij, net gefinished, moe,  beetje teleurgesteld dat ik niet harder kon, trots dat ik het maar weer mooi gerend heb, en dankbaar dat er lieverds speciaal voor mij waren gekomen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten