zondag 3 april 2016

-/+

Soms zit het tegen.
Geen schokkende dingen bedoel ik, maar van die kleine ergenisjes. Ik zet er meestal wat positiefs tegenover, lukt niet altijd hoor. Laten we eens kijken naar de min en plus van vandaag:

+ eindelijk weer eens uitgeslapen, hoera, dat was echt lang geleden dat ik niet om 6u wakker en met een megalange things to do lijst in mijn hoofd wakker werd.
- bij lang slapen hoort tegenwoordig wel hoofdpijn (why??) 

- de hoofdpijn ging niet vanzelf weg dus paracetamol. Ik vind in het kastje twee lege strips. Ergenis! Waarom worden deze niet in de prullenbak gegooid? Komt dit omdat ik een huis deel met mannen of komt dit door de AD(H)D van hen??
+ het is natuurlijk niet de 1e keer dat dit gebeurt en georganiseerd als ik ben heb ik nog een voorraadje op andere plek. Na half uur is de hoofdpijn verdwenen.

- mijn leuke "meeneem koffie"beker gisteren laten vallen bij het afwassen. Vanmorgen zag ik dat hij gebarsten is en dus onbruikbaar. Balen!

- het beloofde lenteweer was er niet! Dat was eigenlijk wel de grootste domper van de ochtend.
+ daardoor wel tijd om de was te doen, stofzuigen etc (want ik kon toch niet in de zo'n zitten)
+2 de zon kwam s middags alsnog


Home alone dus hardlopen combineren met de hond uitlaten > rondje Groenveld dan maar.
+ het was er gelukkig niet druk, daar heb ik toch zo'n hekel aan als het daar propvol is.
- terwijl ik hardliep bedacht ik me dat dit geen handige training was als ik over twee weken mijn tijd op de 10km wil verbeteren. 
+ ik loop vaker dit rondje en zonder al te veel moeite kan ik het tegenwoordig een stuk sneller en dat geeft een goed gevoel

- ik mis mijn Lief
+ over 1 nachtje slapen is hij er weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten