maandag 1 augustus 2016

Waar word ik blij van?


Ik word blij van:

 
De zon

Reizen/ op vakantie gaan (of andere uitstapjes), samen met Lief

Gezellig eten met het hele gezin of iets anders leuks doen samen

Onze kinderen die zelf leuke dingen ondernemen

Hond Shady en poes Zorra (minder als er overal haren van hen liggen)

Op stap met een vriendin. Ik heb meerdere lieverds, dat is ook om blij van te worden

Een toffe aankoop (ik vind winkelen echt leuk)

(Onverwacht) lieve berichtjes, kaartjes of andere attenties

Iemand die oprecht blij "dankjewel voor je hulp" zegt of een ander warm compliment geeft

Een ooievaar of een hert in het echt (in het wild dus) zien

De lente: bomen met bloesems en lammetjes

Het openen van een nieuwe grote legodoos  en dan bouwen (ohhhh waren de jongens nog maar klein)

Als mijn maandelijkse administratie weer gedaan is

Zelfgebakken appeltaart met slagroom als ontbijt

De meubels verschuiven, restylen van de inrichting

Tijdschriften lezen
 

 
Dit is blog nr. 6 van de #30DayBlogChallengeNL








1 opmerking:

  1. Taart met slagroom lijkt mij ook wel wat voor ontbijt. Past alleen niet in mijn Weight Watchers dieet ben ik bang ;)

    BeantwoordenVerwijderen