dinsdag 2 augustus 2016

Verzamelingen en obsessies

Een collega wil haar huis verkopen en een van de dingen die noodzakelijk (?) waren om de verkoop kansen te doen vergroten was het huis ontdoen van accessoires en prullaria. Dus nu staat bij haar in de vensterbank nog 1 plant + twee kaarsen en is bijvoorbeeld de verzameling Ferrari-minitiaturen uit zicht.

Dat zou mij bij onbegonnen werk zijn (gelukkig heb ik geen verhuisplannen) want mijn/ons huis is een grote kleur- en spullen explosie. Diverse verzamelingen staan zichtbaar uitgestald en daarnaast heb ik een crush op stylinghoekjes.
Op Pinterest is mijn lievelingsbord "Collections", ik vind verzamelingen van andere mensen namelijk ook erg leuk.
Ja, ik ben een verzamelaar, al jaren en jaren. Niet a la "mijn leven in puin" want van rotzooi & troep hou ik dan weer niet. Haha, het is een zeer georganiseerd Villa Kakelbont thuis.
Kijk je mee?
 
Dit is wel mijn trots, een vitrine kast vol met allerlei film- en strip poppetjes. Top items zijn Toy Story en Star Wars, mede mogelijk gemaakt door inbreng van mijn zoons.
 
Na heel lang zoeken ook het kleine gele ruimteschip aan de Thunderbirds verzameling kunnen toevoegen, en ja, ik heb ook alle vier de South Park boys, al zie je op de foto alleen Kyle.

Een Maria verzameling

Schelpen & stenen                                                                                                 Mickey's













Maar ook in de keuken: rode apparaten!   (Oh... En ook alle "mini's" van AH)
 

Meer verzamelingen zien? Kom dan een keertje koffie drinken!


Dit is blog nummer 7 van de #30DayBlogChallengeNL
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten