woensdag 16 september 2015

Sokken enzo


Het is voor mij onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zich verheugen op het feit dat het weer vroeg donker wordt/kaarsjes aan etc. Gezellig vinden ze dat. Ik vind kaarslicht leuk als het een zwoele zomeravond is, als het zo tegen 22.30uur pas donker wordt en je lekker in de tuin zit...
Om 17uur donker, kou, grijs weer, ik heb helemaal niks met de herfst en de winter. Ondanks dat ik een groot mode liefhebber ben, zie je mij nooit naar de winkel rennen voor de nieuwe collectie winterjassen. Ik word zelfs een tikje deprie als ik deze begin augustus al in de winkel zie verschijnen. Ik vind het net als panty's, sokken, wollen truien, sneeuwlaarzen en handschoenen gewoon ondingen.
Ik hou van blote voeten in slippers of sneakers, van blote benen onder een jurk, van hoogstens een vest aan als je naar buiten gaat. Van blauwe luchten met een stralende zon, van bomen met groene bladeren.
Ondanks mijn steeds meer mindfull staat van zijn, wil dat ten aanzien van de aankomende 2 jaargetijden nog steeds niet lukken. Ik zie nu al op tegen het, wat mij betreft, dieptepunt van het jaar: als de wintertijd ingaat.
En vandaag was de eerste dag van de glijdende schaal naar beneden: ik heb sokken aan moeten doen in verband met te koude voeten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten